15.01.2015

Brainstorming (3)

Brainstorming

Tănase Andreea


  1. Studiul funcționării unui instrument cu corzi/ de suflat – chitara. (http://www.prezi.com/ugltlssoc8fp/analiza-cantitativă-a-funcționării-instrumentelor-cu-coarde-s/ )
  2. Obținerea sunetului. (http://ro.m.wikipedia.org/wiki/%C3%8En%C4%831%c8%9 )
  3. Componentele instrumentelor de suflat sau cu corzi. (http://ro.m.wikipedia.org/wiki/instrument_muzical )
  4. Tuburi cilindrice deschise/ închise. (http://www.ereferat.org/caută/tuburi-cilindrice-deschise-si-închise.html )
  5. Construirea unui model de instrument muzical (aplicație practică). (http://ro.m.wikipedia.org/wiki/instrument_muzical )
  6. Acustică – producerea, propagarea și recepționarea sunetelor. (http://ro.math.wikia.com/wiki/Acustic%C4%83 )
  7. Efectele sunetului asupra organismului uman. (http://ecology.md/md/section.php?section=health&id=6519 )
  8. Formarea sunetului (urechea internă -> transmiterea informației la creier) (http://anatomie.remedic.ro/urechea )
  9. Înățimea și frecvența sunetului. (http://ro.m.wikipedia.org/wiki/intensitate_sonor%C4%83 )
  10. Efectele sunetului și expunerea excesivă la zgomote. (http://ecology.md/md/section.php?section=health&id=6519 )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu